
el-pi.com 03/03/2025 - 14:00:21 | ![]() ![]() |
El Pi Porreres denuncia la nefasta demagògia de Més amb el Centre de Dia
La conselleria d’Afers Socials, liderada per Més per Mallorca, va entregar un edifici ple de deficiències i ara, el seu portaveu, intenta utilitzar aquesta necessitat per atacar El PI
El Pi Porreres denuncia la situació actual del Centre de Dia del municipi, que continua tancat per culpa de les greus deficiències estructurals deixades pel Govern Balear anterior, liderat per Més per Mallorca en l'àmbit de Serveis Socials. Tot i que l'Ajuntament fa feina intensament per resoldre aquests problemes, Més intenta ara desviar l'atenció i desacreditar la gestió municipal en lloc d'assumir la seva responsabilitat.
"Més per Mallorca ha deixat Porreres amb un Centre de Dia inoperatiu, ple de deficiències i sense l'equipament necessari, i ara pretenen culpar-nos d'un problema que ells mateixos van crear", ha declarat la portaveu d'El Pi Porreres, Xisca Mora. "El nostre compromís és clar: acabar aquestes obres i posar en marxa aquest servei tan necessari per als nostres veïns com més aviat millor."
El Centre de Dia va ser un projecte gestionat pel Govern Balear sota la direcció de Més per Mallorca. L'any 2018, el Bisbat de Mallorca va cedir l'edifici a l'Ajuntament, que l'any següent, el 2019, va signar un conveni amb el Govern Balear per garantir-ne el finançament. Les obres es varen iniciar el 2022 i el 2023 el Govern Balear, encara en mans de Més per Mallorca en Serveis Socials, va fer una visita d'obra per lliurar un espai sense mobiliari ni equipament i amb defectes estructurals greus.
Un dels errors més flagrants va ser la manca d'una recollida adequada d'aigua de pluja procedent de dos terrats, amb un embornal massa petit que va provocar la inundació del centre i danys en el paviment. Aquests problemes, que podrien haver estat evitats amb una planificació acurada, han endarrerit l'obertura del centre i afecten directament els usuaris que necessiten aquest servei.
L'Ajuntament de Porreres, liderat per El Pi, continua treballant per corregir aquests errors i garantir la posada en funcionament del Centre de Dia el més aviat possible. La prioritat és solucionar les mancances heretades i oferir un servei digne i de qualitat per als ciutadans de Porreres.


- Inca viu la màgia de les rondalles
- Un vecino de Manacor cogió un cuchillo en un restaurante y se lo puso en la cara al camarero amenazándole con arrancarle los ojos y romper el escaparate del local si no cerraban la terraza
- El Tendedero/Agenda: Torneo de pádel gratuito para los jóvenes; Encuentro de Casas y Centros Regionales; S'Agrícola dinamizador cultural y social en Manacor
- El Voleibol Manacor de Superliga se impone al Melilla 1-0 (25-20), 1-1 (30-32), 2-1 (25-20), 3-1 (25-21) en el amistoso de Capdepera, vibrante encuentro cargado de intensidad
- Desde la Asociación de Vecinos de S'Illot queremos expresar nuestro más sincero agradecimiento a todas las personas, empresas y entidades que hoy se han implicado en la limpieza de nuestro litoral
- El Programa de Cribado detecta el 18% de los cáncer de mama diagnosticados en Baleares en mujeres mayores de 50 años, 119 casos de los 670 localizados en 2024 según Salud
- Inca vive este fin de semana 18 y 19 de octubre la magia de las rondalles, las historias orales tradicionales recogidas y salvadas de la desaparición por Antoni Maria Alcover (Manacor)
- 25 d’octubre a les 20h s’Agrícola Manacor, cicle ”Joves manacorins al món”, conferència del doctor Tomeu Fullana, que ens parlarà “De la quimioteràpia a la medicina personalitzada: el canvi en el càncer de mama”
- La Nit de l'Art de Santanyí, Canal'Art 2025, un èxit que aplega la cultura amb Sa Fira
- El Govern declara abandonadas 23 pateras y 14 motores procedentes de los puertos de Andratx, Portocolom (Felanitx) y la Colonia de Sant Jordi (Ses Salines) y será llevadas a Son Tous