
ajsantanyi.net 02/01/2026 - 18:18:59 | ![]() ![]() |

L’Ajuntament de Santanyí demana un tricicle adaptat als Reis d’Orient per millorar l’accessibilitat al municipi
L'Ajuntament de Santanyí ha fet arribar una petició molt especial a ses Majestats els Reis d'Orient. Ahir, la batlessa de Santanyí, Maria Pons, va lliurar personalment la carta institucional al Patge Reial, qui va visitar la casa consistorial per recollir les missives de tots els nins i nines del poble.
A més dels tradicionals desitjos de salut, felicitat i pau per a totes les famílies, la carta signada per la Batlia inclou una petició concreta i solidària: un tricicle adaptat. Aquest vehicle està pensat per acompanyar tant a grans com petits amb mobilitat reduïda, amb l'objectiu que aquestes persones puguin participar plenament de les activitats del poble, gaudir de la natura i divertir-se en igualtat de condicions que la resta de la ciutadania.
La batlessa, Maria Pons, s'ha mostrat convençuda que ses Majestats atendran aquesta demanda tan necessària per al benestar col·lectiu. Així mateix, ha volgut expressar el seu agraïment públic a l'equip directiu del CEIP Blai Bonet, que ha col·laborat en la redacció i conceptualització d'aquesta carta tan especial: "Volem que Santanyí sigui un poble realment inclusiu i per això demanam aquest tricicle, per garantir que ningú es quedi enrere i tothom pugui participar de les activitats i la natura del nostre terme. Estic segura que els Reis Mags compliran aquest desig tan especial que hem redactat amb la valuosa ajuda del CEIP Blai Bonet".
Amb aquesta iniciativa, Santanyí reafirma el seu compromís amb un poble més inclusiu, on tothom pugui gaudir de l'espai públic i de la vida sociocultural sense barreres.


- Rosa Estaràs: «El sanchismo humilla la igualdad»
- Carta al director: “Al lado del riuet de Porto Cristo basuras a toneladas, se sabe de lo incívica que es la gente, pero el Ayuntamiento y las Delegadas Llodrà y Acosta no solucionan nada, te añoramos Gomila”
- Las reservas hídricas en las Baleares suben al 49% en diciembre. La mejora del índice sitúa a la unidad de demanda de Artà-Manacor-Felanitx y Migjorn en escenario de normalidad
- El primer premio de Carrozas y Foguerons de Manacor tienen una dotación económica respectivamente de 617 €, los segundos 493 € y el 3º la cantidad de 432 euros, el 4º es 280 € y el 5º son 230 €
- Se recuerda que el acogimiento familiar es una medida solidaria y comprometida. El Consell de Mallorca amplía las sesiones informativas del IMAS a Inca y Manacor
- Moción de VOX Manacor al Pleno: Consideran que las declaraciones del alcalde Oliver son “absolutamente incompatibles con la dignidad del cargo que ostenta”, dijo, “fachas muertos” o “puta España de mierda”
- Suspensión de licencias 2 años y 45 días hábiles en Ariany a efectos de reclamaciones y alegaciones, por la Aprobación inicial del Plan General y Plan de Ordenación Detallada
- Concert dels Reis a s'Agrícola Manacor: Carlos Bonnin, pianista amb gran experiència i solvència, donà un tomb al repertori previst inicialment i ens obsequià amb una màgica vetlada
- JOAN SERRA (PER MALLORCA) EXIGEIX ACCEPTAR EL NOU FINANÇAMENT: "MALLORCA NO ÉS UNA SUCURSAL DE MADRID"
- Los Bomberos de Mallorca cierran 2025 con una apuesta clara por la modernización, la prevención y la respuesta a emergencias














































